Als je een account hebt aangemaakt en je bent ingelogd in de app maar kunt geen edities of artikelen lezen kan dit verschillende oorzaken hebben.
1. Je abonnementsgegevens zijn nog niet gesynchroniseerd met de app. Dit gebeurt automatisch maar kan tot maximaal 24 uur duren. Je kunt dit ook handmatig doen door in de app naar het Home scherm te gaan, rechtsboven op het Account icoontje te klikken en dan op Abonnement. Daar zie je dan een Abonnement ophalen knop, klik daar op en je actieve abonnement wordt gesynchroniseerd.
2. Als je bovenstaande hebt gedaan en je hebt nog steeds geen toegang kan het zijn dat het e-mailadres wat je gebruikt hebt voor het aanmaken van de account en het e-mailadres wat bij ons bekend is voor je abonnement niet hetzelfde zijn. Maak dan een nieuwe account aan met hetzelfde e-mailadres als wat bij ons bekend is voor je abonnement.
3. Als het dan nog niet werkt is het waarschijnlijk zo dat er in ons systeem nog helemaal geen e-mailadres bekend is bij je abonnement. Neem dan contact op met de klantenservice en geef je e-mailadres door. Daarna kun je dan met dat e-mailadres inloggen op de app en webreader.
Klantenservice: +31 (0)24-2027825 of [email protected].